30

تولیدی انواع میزهای مبلمان سدنادکور

  • کد خبر : 22791
  • 03 آذر 1400 - 13:08
گروه تولیدی سدنا دکور؛ میز جلو مبلی، میز عسلی، میز کنسول، میز بار و میز تلویزیون از جمله محصولاتی هستند که در کارگاه‌های گروه صنعتی سدنادکور تولید می‌شوند.

گروه تولیدی سدنا دکور؛ میز جلو مبلی، میز عسلی، میز کنسول، میز بار و میز تلویزیون از جمله محصولاتی هستند که در کارگاه‌های گروه صنعتی سدنادکور تولید می‌شوند. این میزها جز ضروری ترین اشیاء در دکوراسیون منزل شما هستند و در مجموع هر مبلمانی بدون این جور میزها ناقص است. و البته بعضی از این تولیدی‌ها و بنا به ضرورت از جمله میز جلوی مبل و عسلی بصورت ست هم تولید و ارائه می‌شوند.

 

رنگ محصولات

تولیدات مختلف گروه صنعتی سدنا دکور از جمله انواع میزها جز ضروری ترین المان‌ها در مبلمان و دکوراسیون منزل شما هستند؛ دو رنگ طلایی و نقره ای محصولات تولیدی سدنادکور می‌تواند زیبایی بیشتری به مبلمان منزل شما بدهند.

 

اشکال و طرح‌ها

محصولات تولیدی سدنا دکور از جمله انواع میزهای کنسول، میز عسلی، جلو مبلی، میز چرخدار حمل بار و میز تلویزیون در اشکال و طرح های مختلفی چون مکعبی، استوانه‌ای، مربع، مستطیل، گرد و … قابل ارائه و ساخت اختصاصی برای مشتریان عزیز است.

 

تضمین کیفیت

تجربه موفق چند ده ساله در زمینه ساخت میز و صندلی ناهار خوری فلزی (گروه دایانا از سال ۷۲) و تجربه ۵ ساله در زمینه تولید انواع میزهای جلومبلی، کنسوله، عسلی و میز تی وی tv این تضمین را به مشتریان و هموطنان عزیز می‌دهد که محصولات موردنظر خود را با بهترین کیفیت تحویل می‌گیرند.

 

گروه صنعتی سدنا دکور (دایا سابق) در سال ۱۳۷۲ و در زمینه ساخت میز و صندلی ناهار خوری فلزی شروع به کار کرد، و در سال ۱۳۹۵ نیز بنا به درخواست‌ها در زمینه تولید میز بار، میز جلو مبلی، میز عسلی و کنسول های تزییناتی منزل شروع به کار حرفه‌ای کرد.

 

ویژگی محصولات گروه صنعتی سدنا دکور

در این مدت آنچه که سدنادکور را از سایر شرکت‌ها و تولیدهای دیگر متمایز کرده و می‌کند توجه به کیفیت کالاهای تولیدی و خدمات ارائه شده است؛ از طرفی وجود دپارتمان تحقیق و پژوهش شرکت سدنا کنترل تمامی مواد و مراحل ساخت از ابتدا تا انتها نیز تحت نظر و کنترل دارد.

 

هدف اصلی گروه صنعتی سدنا

ویژگی دیگر گروه صنعتی سدنا استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه در محصولات مورد نظر مشتری است؛ که این خود عاملی تاثیرگذار در موفقیت شرکت سدنا بحساب می‌آید. و با توجه به سیاست های آینده‌نگر این شرکت رضایت مشتری اصلی‌ترین هدف ماست.

 

حضور در بازار داخل و خارج

همچنین پرسنل متخصص این شرکت همواره در راستای نوآوری و انطباق با آخرین استانداردهای جهانی تلاش می‌کند که نتیجه این تلاش مستمر انشاالله حضوری پر قدرت در این حوزه در بازارهای داخل و خارج کشور می‌باشد.

 

لینک منبع: تولیدی سدنادکور

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22791

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.