75
رئیس آموزش‌وپرورش رامهرمز :

رتبه آموزش‌وپرورش رامهرمز در استان از رتبه ۲۷ به ۱۳ ارتقاء پیدا کرد / دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است

  • کد خبر : 22657
  • 24 مرداد 1400 - 4:11
مدیر آموزش و پرورش رامهرمز گفت: با تلاش‌های مؤثر کارکنان و دبیران و کارگروه‌های تخصصی توانستیم رتبه قبولی پایه ۱۲ دانش آموزان این شهرستان را از ۲۷به ۱۳ ارتقا دهیم.

سید عزیزالله موسوی بعد از ۷ ماه فعالیت خود در سمت ریاست اداره آموزش‌ و پرورش رامهرمز امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان اظهار داشت:با تلاش‌های مؤثر کارکنان و دبیران و کارگروه‌های تخصصی توانستیم رتبه قبولی پایه ۱۲ دانش آموزان این شهرستان را از ۲۷به ۱۳ ارتقا دهیم، بطوری که ۸۰ درصد از دانش آموزان ما در پایه ۱۲ به‌صورت کیفی قبول شدند.

وی افزود: با هدف گذاری که انجام داده‌ایم امیدواریم در سال تحصیلی پیش ابتدا این رتبه را تثبیت و پس از آن رتبه رامهرمز را به زیر ده بیاوریم و به این مهم باوجود معلمان پای‌کار و توانمندی که داریم دست خواهیم یافت.

موسوی گفت: در حال حاضر ۲۳ پروژه مدرسه‌سازی در سطح شهر و روستاها در حال احداث داریم که ۱۰ پروژه توسط خیرین احداث می‌شود و برای بقیه پروژه‌ها در حال رایزنی برای تأمین بودجه هستیم.

مدیر اموزش و پرورش رامهرمز بیان کرد: پویش آجر به آجر، برگزاری جشنواره خلاقیت در بحران، تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی با وجود محدودیت‌ها و بسیاری فعالیت‌های دیگر همه در راستای ارتقا علمی دانش آموزان شهرستان صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هرگونه مشارکت برای تجهیز و کمک به مدارس، داوطلبانه است؛ و هیچ مدرسه دولتی در زمان ثبت نام مجاز به دریافت وجه از والدین نیست، بنابراین والدینی که اقدام به ثبت نام فرزندانشان در مدارس دولتی می‌کنند مجبور به پرداخت هیچ وجهی جز برای بحث بیمه و دریافت کتاب نخواهند بود.

سید عزیزالله موسوی در پایان تاکید کرد: با توجه به کمبودها در آموزش‌وپرورش، از همه مردم و خیرین می خواهم این نهاد مهم و انسان ساز را یاری دهند تا ان‌شاالله بتوانیم خیلی محکم تر و سریعتر برای ارتقاء سطح پرورشی و آموزشی شهرستان گام برداریم.

شایان ذکر است، در ادامه این جلسه آقایان مطوری، اسدی و براتی، سه تن از معاونت‌های این اداره نیز پیرامون حوزه کاری خود توضیحاتی را ارائه دادند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.