62
استاندار خوزستان خبر داد

احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر در یک ماه آینده

  • کد خبر : 20691
  • 13 خرداد 1400 - 22:31
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات فاضلاب مسکن مهر رامشیر گفت: ضرب‌الاجلی مشخص شده تا در مدت یک ماه آینده، احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر اجرایی شود.

به گزارش رامهرمزنیوز، قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان رامشیر که پنج شنبه (۱۳ خردادماه) در رامشیر برگزار شد، در جمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی با نماینده مردم رامهرمز و رامشیر برای پیگیری پروژه‌ها و حل مشکلات رامشیر برگزار شده است.

وی افزود: بعد از سال‌ها تلاش، جاده اصلی رامشیر به ماهشهر کلنگزنی شد و حدود ۳۴ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال برای اجرای فاز اول آن در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدواریم فاز دوم این محور در یکی دو ماه آینده به مناقصه گذاشته شود تا ۳۲ کیلومتر جاده از رامشیر به رامهرمز به صورت چهارخطه اجرایی شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به جاده قدیم مشراگه گفت: صحبت‌هایی شده تا روکش آسفالت این محور انجام و راه و شهرسازی نیز نسبت به تعریض آن اقدام کند. در این محور نیز باید حدود ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت اجرایی شود.

وی گفت: استخر رامشیر با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی چندین سال است که ناتمام مانده است و در این زمینه صحبت‌هایی شده تا با تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار، روند اجرایی آن به سرعت ادامه یابد.

استاندار خوزستان بیان کرد: ساختمان فرمانداری رامشیر نیز بیش از ۱۰ سال است که معطل مانده و تاکید شده که در هفته آینده وضعیت آن تعیین تکلیف شود تا در تامین اعتبار برای اجرای آن کمک شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به مشکلات فاضلاب مسکن مهر رامشیر گفت: ضرب‌الاجلی مشخص شده تا در مدت یک ماه آینده، احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات خوبی که امسال برای روستاها و مناطق محروم در نظر گرفته شده است، جاده‌های روستایی این منطقه به سرعت بازسازی و آسفالت خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=20691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.