67

آغاز احداث یک مدرسه خیرساز در رامهرمز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 20693
  • 14 خرداد 1400 - 22:39
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: کار ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز دخترانه اسدآبادی در رامهرمز روز پنجشنبه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: کار ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز دخترانه اسدآبادی در رامهرمز روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

علی قربانیروز در گفت و گویی اظهار کرد: کار ساخت این هنرستان دخترانه با مشارکت خیر نیک اندیش “حشمت الله توکل” انجام می‌شود.

وی گفت: این هنرستان در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع با زیربنای یکهزار ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به پروژه های احداث شده در رامهرمز افزود: با تلاش صورت گرفته در چهارسال گذشته در این شهرستان ۲۶ پروژه در قالب ۷۶ کلاس درس به بهره برداری رسید.

وی گفت: خیران مدرسه ساز خوزستان و سراسر کشور پارسال ۲هزار و ۱۱۰‌میلیارد ریال به این استان کمک کردند که سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در همین راستا اعتبار خوزستان را چهار برابر و به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش داد.
قربانی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون مشارکت خیران در خوزستان به یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسیده و تلاش خواهیم کرد سه هزار میلیارد ریال را جذب کنیم.

خوزستان در ساخت و مشارکت خیران مدرسه ساز رتبه نخست کشور را دارد.

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=20693

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.