67
درنشست با ملی پوش رامهرمزی تیم ملی وزنه برداری مطرح شد:

مسئولین رامهرمز قدر قهرمان جهان را بدانند / دهدار: برای مسابقات جهانی گرجستان به اردوی تیم ملی در تهران ملحق می‌شوم/ برای اینکه رامهرمز ورزشکار المپیکی داشته باشد تلاش می‌کنم

  • کد خبر : 22444
  • 23 تیر 1400 - 12:43
ملی پوش امهرمزی تیم ملی وزنه برداری کشور با اشاره به استخدام خود در شهرداری رامهرمز از ملحق شدن به تمرینات تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی گرجستان خبر داد.

به گزارش رامهرمزنیوز، رضا دهدار ملی پوش رامهرمزی تیم ملی وزنه برداری در نشست صمیمانه‌ای با جمعی از اصحاب رسانه ابتدا به مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ تایلند اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از کسب مدال طلا و برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در تایلند و هنگام ورود به شهرم رامهرمز مورد استبقال بی‌نظیر همشهریانم قرار گرفتم و آن استقبال و آن شور و شوق چنان برایم لذت بخش بود که سبب شد من همه آن تمرینات سخت و همه آن کمبودها را فراموش کنم. و انگیزه بیشتری برای مسابقات بعدی داشته باشم.

رضا دهدار

رامهرمز کجاست

وی افزود: در تایلند که مدال گرفتم، برای تهیه گزارش خبرنگاران مختلفی از کشور با من تماس می‌گرفتند و با تعجب می‌گفتند، بچه رامهرمز هستید، رامهرمز کجاست؟ و رامهرمز را نمی شناختند. که این مسئله سبب شد و می‌شود تا نهایت سعی خودم را برای افتخار آفرینی شهرم انجام دهم. و تلاش می‌کنم و آرزو دارم که روزی اسم رامهرمز بعنوان یک شهر المپیکی در کشور بلند شود.

رضا دهدار در گفتگو با رامهرمزنیوز

آماده سازی برای مسابقات جهانی گرجستان

دهدار تشریح کرد: روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه عازم اردوی تیم ملی در تهران می‌شوم و امیدوارم با دعای خیر همشهریان و هموطنان بتوانم ضمن پوشیدن لباس تیم ملی، در مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در گرجستان برگزار می‌شود هم موفق عمل بکنم.چون راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ مستلزم موفقیت در این تورنمنت‌ها است.

استخدام در شهرداری رامهرمز

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی در ادامه بعضی هزینه های ورزش حرفه ای را برشمرد و بیان داشت: در این چندسال ورزش حرفه ای بیشتر هزینه هام را پدرم وخانواده ام متحمل شده است ولی خب خدا را شکر طبق بخشنامه‌ و مصوبه‌ای که برای استخدام ورزشکاران مدال‌آور وجود دارد چند روزی هست که توانستم در قسمت آتشنشانی شهرداری رامهرمز استخدام شوم. و خوشحال که الان می‌توانم دستم در جیبم خودم باشد.

دهدار با اشاره به پیگیری‌های چندماهه برای استخدامش و تشکر از زحمات آقایان لفته دریکوندی، ابراهیم دهدار، مراد منگشتی و شاهرخ رفاعی که روند استخدامش را تسریع دادند و یا برای موفقیش تلاش کردند، خاطرنشان کرد: از آقای مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز هم بابات همه همراهی‌ها و کمک‌هایش تشکر می‌کنم. البته با توجه به این‌که به تازگی به استخدام شهرداری درآمده‌ام، در نهایت با همکاری‌ای این ارگان راهی اردو می‌شوم و البته بنا به قول شهردار محترم بناست بعد از اردو در قسمتی بغیر از آتشنشانی مشغول بکار بشوم تا به تمریناتم هم آسیبی نرسد.

رضا دهدار ملی پوش رامهرمزی تیم وزنه برداری کشور

قدر استعداد های ورزش رامهرمز را بدانیم

این ورزشکار محجوب از کم توجهی و یا بی توجهی بعضی مسئولان به ورزش هم گلایه کرد و گفت : در ورزش رامهرمز ظرفیت‌ها و استعداد‌های زیادی وجود دارد که مستلزم رسیدگی و توجه مسئولان است. قطعا اگه توجه شود جوانان زیادی هستند که می‌توانند از امثال رضا دهدار بهتر باشند و به موفقیت های بیشتری برسند.

این قهرمان وزنه برداری جهان که حتی تا همین ماه گذشته هم، سالنی برای تمرین نداشت و سالن تمرینش هم به لطف قرارگاه مردمی امام رضا(ع) بازسازی و تعمیر شد، بدون هیچ شکایتی از دیگران، درپایان تاکید داشت: برای افتخار آفرینی شهرم و کشورم همه مشکلات را به جان میخرم و نهایت سعی و تلاش خودم را در این راه انجام می‌دهم.

رضا دهدار وزنه برداری رامهرمز

به گزارش رامهرمزنیوز و با توجه به اینکه این ملی پوش وزنه‌برداری یکی از محدود ورزشکاران تاریخ ورزش حرفه‌ای شهرستان است و هم اکنون هم عضو تیم ملی است، انتظار می‌رود که مسئولین مربوطه و در راس آن نماینده رامهرمز قدر این موقعیت را دانسته و از این ظرفیت استفاده کرده و توجهی بیشتر به وی داشته باشند. زیرا با وجود چنین ورزشکاران موفقی می‌توان بودجه و امکانات بیشتری از ورزش کشور گرفت، و به شهرستان آورد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.