74

فروش برق نیروگاه رامهرمز پنج سال تضمین شده است

  • کد خبر : 19475
  • 14 اسفند 1397 - 18:01
معاون برنامه ریزی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: برق تولیدی «نیروگاه سیکل ترکیبی ساینا» رامهرمز به مدت پنج سال توسط وزارت نیرو به صورت تضمینی خریداری می شود.

حمیدرضا عظیمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز عملیات اجرایی زیرساخت های نیروگاه سیکل ترکیبی ساینا رامهرمز اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه به صورت کامل توسط بخش خصوصی و با اعتبار ۱۵۰میلیارد ریال آغاز شد.

 

وی افزود: منابع تامین اعتبار این پروژه داخلی و خارجی است که اگر به موقع تزریق شود، ظرف مدت سه سال به بهره برداری می رسد.

 

عظیمی گفت: همچنین هزینه سرمایه گذاری این نیروگاه ۴۰۰ میلیون یورو برآورد شده است که امید می رود در سال ۱۴۰۲ وارد مدار شود.

 

وی بیان کرد: راندمان این نیروگاه بالا است و همین قابلیت سبب می‌شود در میزان سوخت صرفه جویی شود و به تبع آن، آلودگی محیط زیست کاهش می یابد.

 

عظیمی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی این پروژه‌ تامین منابع مالی است که امید است با حمایت های وزارت نیرو و مسئولان استانی اعتبارهای لازم برای ارجرای آن به موقع تامین شود.

 

عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ساینا رامهرمز روز سه شنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در منطقه مربچه در ۲۰ کیلومتری شهر رامهرمز آغاز شد.

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.