58

دعوت دادستان رامهرمز به دانشگاه توسط بسیج دانشجویی

  • کد خبر : 19360
  • 01 بهمن 1397 - 11:04
بسیج دانشجویی، دادستان رامهرمز را در نامه‌ای برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان در رابطه با پرونده‌های قضایی خبرنگاران، به دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش رامهرمزنیوز، بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز، دادستان رامهرمز را برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان دررابطه با پرونده‌های قضایی خبرنگاران، به دانشگاه دعوت کرد.

 

متن نامه بسیج دانشجویی به شرح ذیل است:

دادستان محترم شهرستان رامهرمز جناب آقای علیرضا قاسم نژاد

سلام علیکم

با احترام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ نیک می دانید نقد و انتقاد حق قانونی تمام شهروندان و عموم مردم و لازمه پیشرفت کشور است. انتقاد از مسؤولان و دست اندرکاران امر در نظام اسلامی در هر سطحی در دایره امر به معروف و نهی از منکر بوده و تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در همین راستا است. در این بین جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و مسئولین موظفند به هر انتقادی گوش فرا داده و عصبانی نشوند.

 

« به شما مسؤولان دولت که بخش های گوناگون در اختیارتان است، می گویم از انتقاد نه بترسید، نه خشمگین و ناامید شوید. اینطور هم نباشد که اگر روزنامه یا شخصی به بخشی از بخش های دولت یا به کاری که دولت پدید میآورد، انتقاد میکند، مسوولان آن بخش یا مسوولان دولتی سراسیمه شوند . انتقاد به معنای تضعیف نیست. انتقاد اگر دلسوزانه و منصفانه باشد، کمک هم میکند.

 

اگر انتقادی دلسوزانه هم نبود، بالاخره دانسته میشود. برای شنیدن نقد، سینه گشاده و روی باز و گوش شنوا داشته باشید. هیچ ضرر نمی کنید از اینکه از شما انتقاد کنند. گاهی به انسان یک نقدی می شود، یک عیبجویی یا انتقادی از انسان می شود که آن طرف نیز دوست آدم نیست که آدم به اعتماد دوستی او بخواهد بگوید که خوب، ما گوش می کنیم. نه، دوست هم نیست، اما دشمن هم نیست و دشمنیاش هم ثابت نشده ولی نقد و انتقاد است. آن را هم حتی باید گوش کرد. مطلقا حالت عصبانیت و بیتابی نباید به شما دست بدهد. بعد هم شما از همان انتقاد – ولو غیرخیرخواهانه باشد – استقبال کنید.

 

چون گاهی در انتقادهای خصمانه هم حقایقی وجود دارد که انتقاد کننده از روی خیرخواهی نمیگوید، اما انتقادش واقعی است، چه برسد آن کسانی که از روی خیرخواهی از شما انتقاد میکنند. اصلاً هیچ نرنجید و از انتقاد استقبال کنید.» امام خامنه ای

 

متأسفانه در سال های اخیر در شهرستان رامهرمز برخوردهای عجیبی از سوی برخی مسئولین شهرستان با خبرنگاران انقلابی و دلسوز نظام و کشور صورت گرفته که قلب انسان را به درد می آورد. برخوردهایی که انسان را نگران می کند.

 

در ایام اخیر نیز با خبر شدیم برای خبرنگاران انقلابی و بسیجی این شهرستان با شکایات برخی مسئولین گذشته و فعلی پرونده سازی شده و علی رغم صرف نظر آن مسئولین از شکایت خود و درخواست مختومه شدن پرونده ولی باز به اصرار این پرونده ها به دادگاه ارسال شده و برای برخی نیز حکم محکومیت صادر شده است!

 

لذا باتوجه به فرمان صریح رهبر حکیم انقلاب مبنی بر حضور مسئولین اعم از مسئولین سیاسی، نظامی، قضایی، تقنینی، اقتصادی و غیره در دانشگاه ها و پاسخ به مطالبات دانشجویان و باتوجه به برخوردهای قضایی طی سالهای اخیر با خبرنگاران بسیجی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب و کشور و پرونده سازی برای آنان در شهرستان رامهرمز، از حضرتعالی به عنوان دادستان شهرستان رامهرمز دعوت می شود در جلسه ای به تاریخ چهارشنبه ۳بهمن ماه به میزبانی دفتر بسیج دانشجویی مجمتع سلامت رامهرمز با حضور دانشجویان و عموم حاضر شده و به سؤالات دانشجویان پاسخ دهید.

 

مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز/منبع فارس

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.