65

ابراهیمی بعد از ۲ سال جای خود را به عزتی داد

  • کد خبر : 19178
  • 24 شهریور 1397 - 22:36
مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با حضور سلمان‌زاده رئیس مرکز بهداشت استان و جمعی از مسئولین شهرستان روز شنبه 24 شهریورماه برگزار شد.

فرماندار رامهرمز در این جلسه به عملکرد رئیس سابق شبکه پرداخت و اظهارکرد: دکتر ابراهیمی از افراد متشخص، ریشه‌دار است و در رشته تخصصی شان از افراد صاحب نفوذ و متعهد این شهرستان هستند.

 

موسی ممبینی بیان‌کرد: تا لحظه آخر پافشاری کردم که دکتر نسبت به استعفاء تجدیدنظر کند اما برای استعفاء خود توجیه و توضیحاتی داشتند که مرا قانع به پذیرفتن نمود.

 

تودیع و معارفه دکتر بهرام عزتی

 

در ادامه این جلسه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان رامهرمز به انتقاد از عملکرد مدیران و مسئولین ادوار گذشته شهرستان پرداخت و گفت: در زمان قدیم و در پایان مدیریت بنده در شبکه بهداشت و درمان رامهرمز، من این شبکه را با تراز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مثبت تحویل دادم. اما بعد از گذشت ۶سال چه اتفاقی افتاد؟ که باعث شد این شبکه ۲۲ میلیارد تومان بدهی بالا بیاورد؟

 

بهرام عزتی، افزود: خدمات همان خدمات، مردم همان مردم، پرسنل همان پرسنل چرا وضع به این صورت شد؟ مدیران و مسئولین سابق باید پاسخگوی مردم باشند.

 

عزتی گفت: دکتر ابراهیمی با بدهی بالغ بر ۲۳میلیارد تومان این شبکه را تحویل گرفت که الان با یک تراز منفی این شبکه را با ۲۲میلیاردتومان تحویل داد.

 

وی در پایان سخنان خود از حضور وزیر بهداشت و درمان در رامهرمز خبر داد و عنوان‌کرد: مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان در بخش ابوالفارس کلنگ یک بیمارستان درمان‌گر به زمین خواهد خورد.

 

گفتنی است علی ابراهیمی در اواخر مهرماه ۹۵ و بعد از ۳ ماه مدیریت امین محمدپور به این سمت رسیده بود و هم اینک در کمتر از ۲ سال صندلی خدمت را به عزتی واگذار کرد تا همچنان شاهد یک مدیریت غیر پایدار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.