68
فرماندار رامهرمز در نشست با خبرنگاران:

مشارکت ۷۰ درصدی مردم رامهرمز در انتخابات ۱۴۰۰ / هیچ گونه مدرکی دال بر تخلف انتخاباتی در شهرستان مشاهده نشد

  • کد خبر : 22383
  • 06 تیر 1400 - 12:24

به گزارش رامهرمزنیوز، هرمز بهاروند ظهر امروز یکشنبه ۶ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، پیرامون اجرای انتخابات در شهرستان رامهرمز اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد مردم شهرستان رامهرمز در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که جا دارد از همه کاندیداها و مردم در این رابطه تقدیر و تشکر نمائیم. […]

به گزارش رامهرمزنیوز، هرمز بهاروند ظهر امروز یکشنبه ۶ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، پیرامون اجرای انتخابات در شهرستان رامهرمز اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد مردم شهرستان رامهرمز در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که جا دارد از همه کاندیداها و مردم در این رابطه تقدیر و تشکر نمائیم.

وی افزود: بعد از اعلام نتیجه انتخابات برخی از کاندیداهای شورای شهر اعتراضاتی داشتند که در چهارچوب های قانونی مسیر اعتراض خود را بیان داشتند که قابل تقدیر است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: هیچ گونه تخلف عمدی در رابطه با برگزاری انتخابات گزارش نشد و دوستان معترض هم هیچ گونه مدرکی دال بر دخالت برگزارکنندگان انتخابات ارائه نکردند اما با این وجود دو صندوق مهدیه و فرخ روز نیز بازگشایی و شمارش مجدد شد که تخلفی مشاهده نشد.

بهاروندگفت: در شهر رود زرد بازگشایی یک صندوق را داشتیم و در خواست فرد معترض مورد رسیدگی قرار گرفت و مورد اشتباه بررسی و آمار صندوق اصلاح شد.

وی اظهار داشت: منتخبین شوراهای شهر و روستاها باید هدفشان خدمت به مردم باشد و از قوم گرایی و فرد گرائی بپرهیزند و در راستای توسعه و پیشرفت شهر و روستاها گام بردارند.

فرماندار رامهرمز در پایان از رسانه ها و مطبوعات خواست تا نسبت به جذب سرمایه گذار تلاش کنند و از ایجاد جو کاذب در شهرستان جلوگیری شود تا بتوانیم در راستای فرهنگ سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران تلاش کنیم.

نشست خبرنگاران با بهاروند فرماندار رامهرمز

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.