68
با حضور معاون وزیر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح فولادی در رامهرمز + عکس

  • کد خبر : 22388
  • 10 تیر 1400 - 23:20
عملیات اجرایی ۲ طرح فولادی در شهرستان رامهرمز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن آغاز شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، آیین کلنگ زنی ۲ پروژه فولادی در رامهرمز عصر امروز پنج شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خوزستان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و جمعی از مدیران استانی در محل شهرک صنعتی مربچه این شهرستان برگزار شد.

این طرح‌ها شامل شرکت فولاد پاسارگاد صبا و شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین می‌باشند.

پروژه شرکت فولاد پاسارگاد صبا در تولید ورق فولادی یک میلیون تن فعال خواهد بود، سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۵ میلیارد ریال است.

با راه اندازی این شرکت ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و و با توجه به پتاسیل و سابقه خورستان در تولید فولاد در بحث صادرات و ترانزیت محصول این شرکت ارزیابی های لازم انجام می‌شود.

طرح دیگر شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین است این شرکت در تولید فرو سیلیکو منگنز ۱۰ هزار تن و فرومنگنز ۱۵ هزار تن فعالیت خواهد داشت.
۵۰۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این شرکت پیش بینی شده و در مساحت سه هکتار ساخته خواهد شد.

در این طرح برای ۶۳ نفر فرصت شغلی ارزیابی شده است و سرمایه گذار این طرح با توجه به پتانسیل و زیرساخت های تولید فولاد در استان و به منظور تکمیل زنجیره تولید آن در استان تصمیم به راه اندازی این شرکت گرفته است.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.