53

تلاش می‌کنیم بدون وقفه کار ساخت و نصب نیروگاه رامهرمز را پیش ببریم

  • کد خبر : 19558
  • 14 اسفند 1397 - 18:55
وزیر نیرو گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در جایگاهی قرار داریم که در عرصه های مختلف آب و انرژی در بهترین شرایط خود اتکایی و استقلال فنی و اجرایی هستیم.

به گزارش رامهرمزنیوز، رضا اردکانیان روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی زیرساخت های پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی ساینا رامهرمز اظهار داشت : بیش از ۸۰ هزار مگاوات ظرفیت نصب شده در کشور وجود دارد که با این ظرفیت می‌توانیم از برق مازاد ، برای صادرات به کشورهای همسایه استفاده کرده و بازار خوبی در فعالیت های صنعتی در کشور ایجاد کنیم.

 

وزیر نیرو گفت: انتظار داریم با پشتیبانی های لازم از ناحیه دولت و مشارکت فعالانه بخش خصوصی و همچنین حمایت های قانون گذاران در مجلس این پروژه ها را با سرعت بیشتری به سرانجام برسانیم.

 

وی بیان کرد: امیدواریم از راه های متنوعی در اجرای سریع طرح ها در خوزستان استفاده شود چرا که این استان دارای ظرفیت های بالایی برای رونق اقتصاد کشور است که باید از آن ها استفاده کرد.

 

اردکانیان بیان کرد : خوزستان با ظرفیت های بالای خود نقش مهمی در حوزه آب، خاک و انرژی کشور ایفا می کند.

 

وی گفت: امروز بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح های مختلف در چند شهر خوزستان به مرحله اجرا رسیده و یا از آن ها بهره برداری شده است.

 

وی تصریح کرد : نیروگاه سیکل ترکیبی رامهرمز نقش مهمی در پایداری شبکه برق این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار برای اهالی و شهرهای اطراف دارد.

 

اردکانیان افزود: در کنار موضوع برق موضوع آب به ویژه آب روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است که انتظار می رود در این زمینه نیز مشکل آب روستایی در این منطقه نیز برطرف شود.

 

وزیر نیرو اظهار داشت : تجهیزات مربوط به لوله کشی آب در این منطقه تحت تاثیر تورم قرار گرفته و تا اندازه زیادی اجرای آن به تاخیر افتاده است که امیدواریم این مشکل نیز به زودی با تامین اعتبار لازم برطرف شود.

 

وی ادامه داد: اکنون با آغاز عملیات مقدماتی و ضروری این پروژه سعی شده در ماه های آینده در بحث فاینانس نیز به نتایج خوبی برسیم تا همزمان با زیرساخت های این نیروگاه بتوانیم در زمینه استقرار تجهیزات و ساختمان ها نیز کار را سریعتر پیش ببریم.

 

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.