71

برگزاری کارگاه‌ آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رامهرمز

  • کد خبر : 18896
  • 15 مهر 1395 - 13:02

کارگاه‌های آموزشی جشنواره کشوری باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برای مربیان باشگاه ها در رامهرمز برگزار شد.

 برگزاری کارگاه‌ آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رامهرمز

 

 به گزارش رامهرمزنیوز ، کارگاه‌های آموزشی جشنواره کشوری باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برای مربیان باشگاه ها روزهای سه شنبه و چهارشنبه ١٣ و ۱۴ مهرماه در دو نوبت صبح و عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد رامهرمز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جشنواره باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوانان در ۱۰ شهر کشور برگزار می شود و رامهرمز نیز بدلیل اینکه سال های گذشته جزء شهرهای نهایی انتخابی پایتخت کتاب کشور بود، این جشنواره در آن نیز برگزار شده است.

 

 برگزاری کارگاه‌ آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رامهرمز

 

این گزارش می افزاید: مربیان پس از پایان دوره باید باشگاه کتابخوانی که حداقل از ۱۵ کودک و نوجوانان تشکیل شده است را دایر کرده و فعالیت خود را آغاز می کنند.

          
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در همین خصوص در گفتگو با رامهرمزنبوز با اشاره به شرکت بیش از ۵۰ نفر مربی باشگاه کتابخوانی در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: در این دوره مربیانی از آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، مربیان مهدکودک ها و کتابداران شرکت کرده‌اند.

 سید علی محمد طباطبایی که روز گذشته در جلسه شورای مرکزی باشگاه های کتابخوانی در وزارت ارشاد شرکت کرده بود  هدف از این طرح را ترویج فرهنگ کتابخانی خواند و افزود: پیش بینی ما این است که بیش از بیست باشگاه را در شهرستان رامهرمز تشکیل دهیم.

 

 جلسه شورای مرکزی وزارت ارشاد پیرامون باشگاه های کتابخوانی

 

 طباطبایی در پایان تاکید کرد : جشنواره باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوانان برای نخستین بار در شهرهای پایتخت کتاب و شهرهای نامزد پایتخت کتاب برگزار می شود،امیدواریم این طرح را در رامهرمز به نحو احسنت اجرا کنیم و در مسیر رشد و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی همشهریان خدمتی کرده باشیم.

 

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=18896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.