71

قصه پر غصه رهاسازی زباله‌ها در پارک جنگلی رامهرمز

  • کد خبر : 19969
  • 28 اردیبهشت 1400 - 16:24
عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی گفت: وضعیت بهداشت در روستای امیرچراغعلی به علت انباشت زباله‌ها نامناسب بوده و باعث آلودگی محیط زیست شده است.

علی امیری خواه عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی در گفت‌وگویی اظهارکرد، با بیان اینکه زباله‌ها در یک کیلومتری روستا و دویست متری پارک جنگلی (تفریحگاه مردم) قرار دارد، گفت: رهاسازی زباله در پارک جنگلی مشکلات فراوانی برای مردم و اهالی ایجاد کرده و وزش باد زباله‌ها را به اراضی کشاورزی منتقل می‌کند.

او در ادامه بیان داشت: پیگیری برای برطرف کردن این مشکل انجام شد و پارسال رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامهرمز اعلام کرد در محل رهاسازی زباله‌ها درختکاری انجام می‌شود، اما این امر محقق نشد.

 

پارک جنگلی رامهرمز

 

امیری خواه تصریح کرد: زباله‌های شهری، نخاله‌های ساختمانی و شیشه و پلاستیک در نزدیکی روستا رها می‌وشد و مسئولین ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بخشداری پیگیر جمع آوری این زباله‌ها باشند و از ایجاد خطر برای سلامت مردم و محیط زیست جلوگیری کنند.

عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی با بیان اینکه برخی از آن‌ها این زباله‌های کانال شد جره هستند که رهاسازی شدند و باید سازمان آب و برق نیز برای این مشکل راه حلی ارائه کند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19969

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.