66

برادران رامهرمزی فوتبال کشور و تقدیم جام به مادر

  • کد خبر : 22647
  • 18 مرداد 1400 - 15:30
صالح و صابر حردانی بازیکنان رامهرمزی تیم فولاد شب گذشته پس از فتح جام حذفی با شادمانی بسیار این افتخار خود را به مادرشان تقدیم کردند.

به گزارش رامهرمزنیوز، صابر حردانی بعد از پیروزی مقابل استقلال تهران در فینال جام حذفی، گفت: خدارا شکر بعد از دوسال پرفشار در آسیا و لیگ برتر توانستیم جام حذفی را ببریم و قهرمان شویم.

اولین جام من و صالح است. امیدوارم در سال‌های بعد باز هم بتوانیم برای فولاد جام بیاوریم و قهرمان شویم. از این موفقیت خیلی خوشحال هستیم. به تمام هواداران فولاد به خصوص خوزستانی‌ها و هم شهری‌هایم رامهرمزی‌ها تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: بازی سختی داشتیم و توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. این جام و مدال را به هوادارهای فولاد خوزستان تقدیم می‌کنیم و به امید خدا همین روند را ادامه دهیم و جام‌های بیشتری به دست بیاوریم.

 

صابر حردانی صالح حردانی سعادت حردانی فوتبال رامهرمز

صالح حردانی در تکمیل حرف‌های برادرش گفت: خدا را برای این جام شکر می‌کنم و این جام را به مادرم هدیه می‌دهم که چندسالی بود پای ما بسیار سختی کشید. به او تبریک می‌گویم.

 

از همین جا دستش را می‌بوسیم به خاطر تمام زحماتی که برای ما کشید و مخصوصا دایی‌های عزیزم بهروز و پرویز آرمیده. مادرم بعد از فوت پدرم هم برایم مادری و هم پدری کرد دستش را می‌بوسیم و این جام را به او هدیه می‌دهم و به او تبریک می‌گویم.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.