64

مراسم تقدیر از «فرشته صورت زخمی‌ها» در شهرستان رامهرمز

  • کد خبر : 14248
  • 06 شهریور 1395 - 10:16

مراسم تقدیر از دکترعبدالجلیل کلانتر هرمزی و دکتر کامیاب صمیمی ، پزشکان صاحب نام خاورمیانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز انجام خواهد شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، طی مراسمی با حضور برخی از میهمانان و مسئولین کشوری از دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی و دکتر کامیاب صمیمی در رامهرمز تجلیل می آید.
 

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که اولین پیوند دست در ایران را انجام داده است متولد ۱۳۳۷ در رامهرمز است ،او فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را از انگلستان در سال ۷۳ اخذ کرده است و رئیس بخش جراحی جمجمه، فک و صورت بیمارستان ۱۵ خرداد تهران است.

 

دکتر عبدالجلیل کلانتر

 

او سال‌ها پیش در دوران دفاع مقدس‌ حضور داشت و امروز بسیجی وار در میدان و عرصه‌ای دیگر به جهاد می‌پردازد و با تیم همراه خود در ایامی از سال با سفر به مناطق محروم کشور اقدام به ویزیت رایگان بیماران می کند.اقدامات جهادی وی تا حدی است که برخی به او لقب «فرشته صورت زخمی‌ها» را داده اند.

 
سید علی محمد طباطبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در گفتگو با رامهرمزنیوز اظهار کرد : با توجه به وضعیت هویت یابی و هویت شناسی جوانان، نیاز است تا جوانان با نخبگان جامعه آشنا شوند و در این باره از دو پزشک برتر کشور با نام‌های عبدالجلیل کلانترهرمزی و کامیاب صمیمی تقدیر خواهیم کرد.

وی افزود: این دو شخصیت در طول سال چندین نوبت در مناطق محروم کشور به همراه تیم پزشکی حضور پیدا می‌کنند و بیماران بی‌بضاعت و کسانی که مشکل مادرزادی دارند مانند کودکان لب شکری را به صورت رایگان جراحی می‌کنند ، همچنین در موضوع هزینه‌های پزشکی و بیمارستان های صحرایی خدمت رسانی می‌کنند.

 

سید علی محمد طباطبایی

طباطبایی درباره زمان و مکان برپایی مراسم تقدیر از پزشکان نمونه کشوری در رامهرمز گفت: مراسم تقدیر یکشنبه هفتم شهریور در تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود، همچنین در این مراسم دکتر شاهین محمد صادقی و دکتر منوچهر دوایی سخنرانی خواهند کرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت روز پزشک و هفته دولت اجرایی می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و تجلیل از این دو پزشک، از مفاخر دوران دفاع مقدس شامل مندنی برفی نژاد،سید رمضان میرسالاری و سرهنگ بهزادی که آزاده هستند و همچنین بانو مریم نصیری زاده به عنوان بانوی نمونه کشوری، ولی شجاعی جانباز و نباتی احمدی به عنوان پیشکسوت تغذیه تقدیر خواهد شد.

 

انتهی خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=14248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.