61

مخزن سد مارون هنوز نرمال نیست / عقد قرارداد آب محصولات زمستانه تا آخر دی‌ماه ادامه دارد

  • کد خبر : 18986
  • 11 دی 1397 - 23:21
مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون از آغاز انعقاد قرارداد آب برای محصولات پاییزه و زمستانه سال 97 شبکه‌های آبیاری مارون خبر داد.

” امید حصاد” درگفت‌وگویی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان منطقه گفت: عقد قرارداد آب محصولات زمستانه از اول دیماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

حصاد، عمده محصولات شتوی کشت شده در فصل زمستان را، گندم، جو، کلزا و سایر محصولات گلخانه‌ای عنوان کرد و با توجه به این‌که حتی با وجود بارش‌های اخیر هنوز مخزن سد به شرایط نرمال نرسیده، از کشاورزان تحت پوشش شبکه آبیاری مارون خواست با استفاده بهینه از آب، مانع از تلفات بی رویه آب شوند.

وی از کشاورزان خواست جهت عقد قرارداد آب، ابتدا جهت تعیین الگوی کشت خود به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری مراجعه و سپس برای انعقاد قرارداد آب زراعی و تسویه بدهی کشت‌های قبلی خود به امورمشترکان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری مارون مراجعه کنند.

شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون در شبکه‌های تحت پوشش خود شامل حوضه بهبهان، بنه باشت، جایزان و فجر، بیش از ۵ هزار و ۲۷۲ مشترک دارد که در هر فصل زراعی با شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری مارون قرارداد برداشت آب منعقد می‌کنند. ایسنا

 

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=18986

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.