78

رشد سیمان خوزستان در مدار تداوم / افزایش ٣٢۵ درصدی سود خالص در سه ماه نخست

  • کد خبر : 22642
  • 22 مرداد 1400 - 15:23
 شرکت سیمان خوزستان پس از اصلاح ساختار مالی و فنی موفق به افزایش ٣٢۵ درصدی سود خالص شد. این میزان در مقایسه شاخص سود خالص بهار ٩٩ نسبت به سه ماه نخست سال جاری است.

به گزارش رامهرمزنیز و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، محمد حاج نائب با اشاره به این که کارخانه سیمان خوزستان نقش مهمی در صنایع غیرنفتی استان خوزستان دارد، توضیح داد: مدیران شستا و سیتا اهمیت این کارخانه را مانند دیگر شرکت ها به خوبی درک کرده و برنامه ریزی موفقیت آمیزی را در دستور کار قراردادند که نتیجه آن بهبود چشمگیر کارخانه سیمان خوزستان بود.

مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان با بیان این که بهبود شرایط فنی کارخانه نیز از جمله سیاست هایی بود که پیگیری شد، توضیح داد: خوشبختانه هلدینگ شستا و سیمان تامین توانستند با برنامه ریزی دقیق، وضعیت کارخانه سیمان خوزستان را بهبود دهند و تلاش شد روند تولید در این کارخانه به گونه ای ادامه یابد که اشتغال پایدار نیز حفظ شود.

محمد حاج نائب مدیرعامل شرکت سیمان خوزستان

وی در ادامه جزییات پروژه های فنی در سه ماهه نخست امسال پرداخت و توضیح داد: تعمیر و نوسازی گیربکس آسیاب سیمان خط ٢، افزایش ٣۵ درصدی تولید کلینکر در سه ماهه اول ١۴٠٠ نسبت به مدت مشابه ١٣٩٩ و انجام تعمیرات اساسی در خطوط تولید با توجه به قطع برق که نتایج کمی و کیفی آن در دوره های سه ماه بعدی سال جاری اثرگذار خواهد بود، از جمله اقدامات مهم فنی در دوره یاد شده است.

وی با اشاره به این که شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا در دو سال گذشته برای حفاظت از حقوق صاحبان سهام بر پروند های حقوقی تاکید قابل توجهی داشتنند، توضیح داد: در این راستا در سه ماهه گذشته تعداد ۴ پرونده با موفقیت به پایان رسید و رضایت طرفین کسب شد.

حاج نائب همچنین به صیانت از حقوق صاحبان سهام پرداخت و درباره بورس کالا گفت: از مهمترین دستاوردهایی سه ماهه گذشته برای کل صنعت سیمان از جمله شرکت سیمان خوزستان میتوان به عرضه کل محصولات سیمان شرکت از اواخر خردادماه سال جاری در بورس کالا نام برد.

محمد حاج نائب مدیرعامل رشد شرکت سیمان خوزستان در سال 1400

خوشبختانه به عرضه سیمان در بورس کالا، شفافیت قابل توجهی بر معاملات سیمانی حاکم است و مردم نیز می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. علاوه بر این با ورود سیمان به بورس کالا علاوه بر جلوگیری از سود غیرمتعارف دلالان، نظام قیمت گذاری نیز بر اصل عرضه و تقاضا بازگشته و قیمت دستوری که در تضاد با منافع سهامداران است، حذف شده است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.