86

«سلمان فارسی» به خرابه‌های شام رسید‌/ انتشار تصاویر جدید از سریال داوود میرباقری

  • کد خبر : 19973
  • 28 اردیبهشت 1400 - 17:06
فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری به خرابه‌های شام رسید.

به گزارش رامهرمزنیوز ، فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، به خرابه‌های شام رسید.

پس از اینکه با پایان سال ۱۳۹۹، فیلمبرداری بخش اعظم فصل دریایی‌ها در شاهرود به پایان رسید، با آغاز سال ۱۴۰۰، فیلمبرداری بخش دیگری از این پروژه فاخر در شهرک سینمایی نور از سرگرفته شد.

 

سریال سلمان فارسی

 

در این بخش، پس از ساخت دکور‌های خرابه‌های شام، فیلمبرداری در این دکور‌ها در حال انجام است.

همچنین از ابتدای سال جاری، گروه سازنده سریال «سلمان فارسی» به منظور لوکیشن‌یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند تا بعد از ارزیابی نهایی و با در نظر گرفتن همه جوانب، سفر‌های خارجی به منظور تکمیل فصل بیزانس سریال در سال جاری انجام شود.

 

سریال سلمان فارسی

همزمان، به موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکور‌هایی در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری، فیلمبرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و فیلمبرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز خواهد شد.

 

سریال سلمان فارسی

سریال «سلمان فارسی» که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر ۱۳۹۸ در کویر شهداد کرمان آغاز شد و با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی به هفدهمین ماه ساخت خود رسیده است.

 

سریال سلمان فارسی

سریال «سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود. تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند.

 

سریال سلمان فارسی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19973

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.