68
نماینده رامهرمز در نشست با اصحاب رسانه:

تمام روستاهای رامهرمز تا پایان سال ۱۴۰۰ گازرسانی می‌شوند / بزودی کلنگ دو شاخه فولاد در شهرک صنعتی مربچه زمین می خورد

  • کد خبر : 20580
  • 14 خرداد 1400 - 22:49
ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است بزودی کلنگ دو شاخه فولاد در شهرک صنعتی مربچه زمین زده شود،گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای حوزه انتخابیه ام از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، ابراهیم متینیان در نشست با اصحاب رسانه که جمعه ۱۴ خردادماه در اتاق اصناف رامهرمز برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه به شناختی که نسبت به حوزه انتخابیه خود داشتم، در ظرفیت های نفت، کشاورزی و گردشگری سعی کردیم اقداماتی انجام دهیم. در این یک سال، در بحث نفت چند پروژه مهم را برای شروع، هماهنگ کردیم.

ابراهیم متینیان
یکی از آن‌ها پتروپالایشگاه ابوالفارس است که با خوراک ۵۰ هزار بشکه ای در روز آغاز شد و تجهیز کارگاه آن نیز صورت گرفت. توسعه و نگهداشت مارون نیز در رامشیر اتفاق افتاد و طی بازدید هفته گذشته، تقریبا ۳۸۴ نفر اشتغال زایی به وجود آورده است.

خوراک دومِ پالایشگاه دوم را هم گرفته ایم و فعلا به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای راه اندازی این پالایشگاه هستیم.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کشاورزی نیز اقدامات زیادی صورت گرفته و تقویت طرح های اشتغال زایی مانند گلخانه ها و باغات و همچنین زهکشی از جمله اقدامات است. در سایر صنایع نیز سیکل ترکیبی که کلنگ آن سال های گذشته زده شد، اکنون در جریان است. چنین برنامه هایی اشتغال خوبی هم در بردارد. قرار است بزودی هم کلنگ دو شاخه فولاد در شهرک صنعتی مربچه به زمین زده شود.

ابراهیم متینیان

متینیان در ادامه بیان کرد: در بحث بهداشت و درمان نیز کارهایی صورت گرفت و کارهایی هم بر زمین ماند. برای اخذ مجوز یک بیمارستان ۸۴ تخته خوابی در شهرستان، در حال جانمایی هستیم.

وی عنوان داشت: تاکنون ۲۰ مدرسه را کلنگ زنی و اکنون در حال احداث هستند. تجهیز مدارس، جذب نیروی حق التدریسی نیز دیگر اقدامات انجام شده در بحث آموزش و پرورش است. همچنین بهسازی و آسفالت ۴۴ روستا در رامهرمز مدنظر است که بعضا در مرحله مناقصه هستند.

ابراهیم متینیان

متینیان گفت: روستاهایی را داشتیم که از اول انقلاب تاکنون آب نداشتند که به برخی آب رسانی شد. چند طرح آب رسانی هم در آستانه کلنگ زنی هستند.
در بحث جاده ها هم کارهایی انجام شده است. یکی از مشکلات مهم شهرستان رامهرمز، جاده ترانزیتی رامهرمز به رامشیر بود که در بودجه امسال آورده شده است و روز (پنجشنبه) با حضور معاون وزیر کلنگ زنی شد.

جاده های روستایی نیز قرار است، ۶۰ کیلومتر آسفالت شوند.
در خصوص گازرسانی هم این امید را به حوزه انتخابیه خودم خواهم داد که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام روستاهایی که تاکنون از نعمت گاز برخوردار نبودند، برخوردار خواهند شد.

ابراهیم متینیان

ابراهیم متینیان

ابراهیم متینیان

ابراهیم متینیان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=20580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قراراست.سال اینده.به زودی.۱۴تخت خوابی.ولمون کنین بابا نابودین نابود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.