58

قهرمانی دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی مالزی

  • کد خبر : 11789
  • 23 آذر 1397 - 5:09

به گزارش رامهرمزنیوز، بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس با حضور ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز از ۴۴ کشور مطرح جهان طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ آذرماه در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد. تیم کشورمان توانست در سطوح ۱۰ گانه با پاسخ صحیح به ۲۰۰ سئوال در مدت زمان هشت دقیقه […]

به گزارش رامهرمزنیوز، بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس با حضور ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز از ۴۴ کشور مطرح جهان طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ آذرماه در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.

تیم کشورمان توانست در سطوح ۱۰ گانه با پاسخ صحیح به ۲۰۰ سئوال در مدت زمان هشت دقیقه با کسب سه جایگاه قهرمان قهرمانان، ۲۴ رتبه قهرمانی، ۴۵ مقام نخست، ۲۲ رتبه دوم و ۲۳ مقام سوم به مقام نخست تیمی جهان برسد.

 

از ۱۰ دانش‌آموز آموزشگاه چرتکه رامهرمز که اوایل شهریورماه امسال توانستند جواز حضور در این مسابقات را بگیرند فقط سه نفر از آنها به نام‌های فاطمه نریمان‌نژاد، بامداد عزتی و شاداب عزتی توانستند تیم ملی کشورمان را در این دوره همراهی کنند.

در این دوره بامداد عزتی در سطح ” highera ” به عنوان قهرمان جهان، فاطمه نریمان‌نژاد در سطح ” intera ” به عنوان قهرمان جهان و شاداب عزتی در سطح ” elea ” به مقام نخست دست یافت.

گزارش صدا و سیما از این مسابقات در ذیل آمده؛

 

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=11789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.