41

مدیر رامهرمزی حراست دانشگاه پیام نور خوزستان معارفه شد

  • کد خبر : 22779
  • 21 مهر 1401 - 10:59
مراسم تکریم و معارفه مدیر جوان و رامهرمزی حراست دانشگاه پیام نور استان خوزستان با حضور مدیران کشوری برگزار شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان، مراسم تکریم و معارفه مدیرحراست این دانشگاه با حضور بیات مدیر کل اداره حراست سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، جعفری مسئول حفاظت پرسنلی دفتر حراست سازمان مرکزی، تقوی رئیس حراست کل استان و چند تن از مدیران استانی در مرکز پیام نور استان برگزارشد.

در این مراسم، از اهمیت حفظ صیانت و سلامت دانشگاه و پیشگیری از هرگونه فساد در مجموعه که مهم‌ترین اولویت های حراست دانشگاه می باشد گفته شد.

همچنین در ادامه این مراسم بر نقش حراست دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی ملی و فراملی بسیار حساس، خطیر و موثر تاکید بعمل آمد.

در پایان این مراسم بیات مدیر کل حراست سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از زحمات پژمان مهدوی سرپرست پیشین حراست دانشگاه و آرزوی موفقیت برای مهدی عشیری بعنوان مدیر جدید حراست دانشگاه پیام نور بر لزوم حفظ صیانت، تامین آرامش در دانشگاه و حضور به عنوان مشاوری امین تاکید کرد.

 

شایان ذکر است عشیری از مدیران جوان و متولد رامهرمز می‌باشد که طی چندین سال گذشته بعنوان مدیر در قسمت‌های مختلف دانشگاه پیام نور استان مشغول به خدمت بوده است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.