61
دریک افطاری ودورهمی برخی دلسوزان رامهرمزی مطرح شد:

لزوم تشکیل مجمع مردمی خیرین حامی ورزش قهرمانی/ پشتیبانی وحمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان رامهرمز

  • کد خبر : 22718
  • 11 اردیبهشت 1401 - 18:08
در ضیافت افطار مردمی که باحضور جمعی ازچهره های ورزشی، فرهنگی و کارآفرینان و فعالان اقتصادی برگزار شد و باهدف بهره‌برداری ازماه مبارک رمضان ونزدیکی قلوب و همفکری در مسایل اجتماعی، مواردی به شور گذاشته شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، در این محفل صمیمانه برخی اصحاب رسانه، رضادهدار و علی رضالشگری قهرمانان جهان در وزنه برداری و پرورش اندام، سیدعلی موسوی نور قهرمان کاراته آسیا و فوتبالی ها و کارآفرینان و خیرین بنام شهرمان حضور داشتند که از سوی مجتمع بزرگ تبلیغاتی طلوع به جهت تقدیر و برجسته سازی لوح های یادبودی تحت عنوان ،(چهره شاخص شهرستان)به آنان تفدیم‌ شد و از آنجایی که رضادهدار و سیدعلی موسوی نور عازم انتخابی تیم ملی بودند توسط حاضران از زیرکلام الله مجید عبور و بدرقه شدند.

همچنین باتوجه به ظرفیت های عظیم در حوزه ورزش قهرمانی شهرستان و هزینه های سنگین آن ، از سوی شاهرخ رفاعی از فعالان فرهنگی و اجرایی پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین حامی ورزش مطرح گردید که مورد تایید حاضرین قرارگرفت.

این امرمهم قطعا خبری خوب برای جامعه ورزش است به این ترتیب که مجمع کاملا مردمی و همگان می‌توانند عضو شوند و حساب بانکی برای این کار مشخص نمی‌شود و پس از تشکیل و اعلام راههای ارتباطی ، خیرین از نیازهای تیم ها و ورزشکاران در رده‌های کشوری و ملی مطلع تا مستقیما کمک های خود را به حساب باشگاه یا سرپرستان مربوطه به دلخوا خود واریز کنند و این مجمع فقط وظیفه تشکیل ، سازماندهی واطلاع رسانی خیرین را برعهده خواهدداشت.

شخصیت های حاضر درجلسه باقول مساعدت خواستار همراهی سایرخیرین و مردم شدند تا شاهد درخشش بیش ازپیش جامعه ورزش باشیم. به زودی راههای ارتباطی وعضویت دراین گروه مردمی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای مطلب/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=22718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.