61

موفقیت هنرمندان رامهرمز در اولین جشنواره استانی مونولوگ امیدیه

  • کد خبر : 19224
  • 18 دی 1397 - 8:03
مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان از درخشش این حوزه در اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان و برگزیدگی نمایش «مثلث» در این جشنواره خبر داد.

«آرش ساربان»، در گفت و گویی، گفت: اولین جشنواره تئاتر مونولوگ خوزستان به میزبانی شهرستان امیدیه شد و در این جشنواره سه اثر از حوزه هنری خوزستان حضور داشت.

 

مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان، افزود: نمایش «تراژدی خواب و بیداری عروسک» به نویسندگی و کارگردانی آرش شمشیرگران، «مثلث» به نویسندگی نعمت زمانپور و کارگردانی غلام سیاه پور، «گم گشته» به نویسندگی پارسا و کارگردانی نرگس نوری ممبینی از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان در این جشنواره شرکت داشتند.

 

وی با بیان اینکه حوزه هنری خوزستان در این جشنواره ۶ رتبه برتر را کسب کرد، ادامه داد: در بخش موسیقی گروه نمایش «گم گشته» از رامهرمز و در بخش طراحی صحنه نمایش «مثلث» از مسجدسلیمان برگزیده شد.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین رتبه اول و سوم بازیگری زن به ترتیب به مهرخ افرا برای نمایش «مثلث» و نرگس نوری ممبینی برای نمایش «گم گشته» تعلق گرفت، اضافه کرد: همچنین رتبه اول کارگردانی به غلامرضا سیاه پور و رتبه اول نویسندگی به نعمت زمانپور برای نمایش «مثلث» از مسجدسلیمان اختصاص یافت.

 

ساربان، با بیان اینکه هیئت داوران با در نظر گرفتن سطح کیفی نمایش های جشنواره نمایش «مثلث» را به عنوان نمایش برگزیده انتخاب کرد، اذعان داشت: داوری این جشنواره بر عهده بهزاد خیرالهی، کوروش سروش پور و مهدی آشوغ بود.

 

لازم به ذکر است، اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان خوزستان به دبیری مهدی درویش در شهرستان امیدیه برگزار شد. شبستان

 

انتهای مطلب/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19224

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.