61

فرار رو به‌ جلوی مدیریت آموزش و پرورش رامهرمز از پاسخگویی، با دروغ و اتهام پراکنی به رسانه ها!

  • کد خبر : 19797
  • 01 آبان 1399 - 8:15
بعد از انتقادات به بعضی از ضعف ها در آموزش و پرورش رامهرمز، متأسفانه رئیس اداره آ.پ رامهرمز در اقدامی عجیب با ادبیات کوچه بازاری و اتهام پراکنی به مدیران رسانه نه تنها به سوالات و انتقادات و اسناد معتبر دیوان عدالت پاسخ ندادند بلکه تازه طلبکارانه نوشته اند که رسانه ها برای آموزش و پرورش چه کرده اند!

به گزارش رامهرمزنیوز، در روزهای گذشته بیش از ۱۰ نفر از سرایداران و خدمتگزاران زحمتکش آموزش و پرورش رامهرمز به پایگاه های خبری رامهرمزنیوز و یاران۳۱۳ مراجعه کرده و اسنادی را نشان دادند که معلوم شد مدیریت آموزش و پرورش رامهرمز در اقدامی خلاف قانون، حقوق بعضی از آنها را مسدود ، کسر و قطع کرده ، حکم استخدامی آنها را از رسمی به پیمانی تغییر داده و زندگی آنها را طی یکسال گذشته با موانع جدی روبرو کرده بود.

 

سرایداران شریف احکام دیوان عدالت اداری را نیز ارائه کردند که دیوان در احکامی جداگانه، اقدام رئیس آموزش و پرورش را تخلف از قانون دانسته و حکم کرده که باید وضعیت این عزیزان به سابق بازگردد.

 

همزمان منابع موثقی از آموزش و پرورش استان گزارشی به رسانه های شهرستان ارائه کردند که رتبه آموزش و پرورش این شهرستان در امتحانات نهایی ۲۷ام شده و وضعیت آموزش و پرورش رامهرمز بسیار نامناسب است.

 

همزمان تعدادی از مدیران ستادی اداری آموزش و پرورش رامهرمز در اعتراض به روند مدیریتی آقای رستمی رئیس اداره آ.پ رامهرمز استعفا کردند.

 

همزمان تعدادی از معلمان عزیز و شریف رامهرمز که الحق و الانصاف همیشه در انجام وظایف خود کم نگذاشته اند در پیام هایی جداگانه از وضعیت مدیریتی آموزش و پرورش رامهرمز و نبود امکانات و سایر مشکلات اعلام نارضایتی کرده اند.

 

در این بین رسانه های رامهرمزنیوز و یاران۳۱۳ طبق رسالت خبری خود، این انتقادات را خیلی محترمانه با اسناد دیوان عدالت اداری منتشر کرده اند و از مدیریت آموزش و پرورش خواستند که به این انتقادات پاسخ دهد.

 

متأسفانه رئیس اداره آ.پ رامهرمز در اقدامی عجیب با ادبیات کوچه بازاری و اتهام پراکنی به مدیران رسانه رامهرمزنیوز و یاران۳۱۳ نه تنها به سوالات و انتقادات و اسناد معتبر دیوان عدالت پاسخ ندادند بلکه تازه طلبکارانه نوشته اند که رسانه ها برای آموزش و پرورش چه کرده اند!

 

وی در بخشی از اتهام پراکنی خود تهمت های ناجوانمردانه ای را خطاب به مدیران رسانه ها منتشر کرده که ما از وی می خواهیم اسناد این اتهامات را صادقانه در فضای مجازی منتشر کند و در غیر اینصورت رسما عذرخواهی نماید.

 

انتهای مطلب/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.