67

پیکر مطهر معلم شهید در رامهرمز تشییع و خاکسپاری شد

  • کد خبر : 19928
  • 16 اردیبهشت 1400 - 16:36
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار از شهدای دوران دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش رامهرمزنیوز، آیین وداع با پیکر پاک و مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار دوشنبه شب در شب شهادت امیرالمومنان علی (ع) از محل یادمان شهدای گمنام شهرستان رامهرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این شهید والامقام در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نایل شد که پیکر مطهر وی پس از ۳۶ سال توسط نیروهای تفحص سپاه پاسداران شناسایی و در هفته ای که به نام معلم نامگذاری شده است به کشور بازگشت.

 

شهید علی حسین راشخوار

 

وی افزود: این شهید والامقام در عملیات بدر جزیره مجنون هورالعظیم به شهادت رسید و ۳۶ سال مفقود الاثر بود و در نهایت خبر تفحص و شناسایی پیکر این شهید والامقام در هفته معلم به خانواده وی اعلام شد.

عبدالرضا فرجیان ادامه داد: پیکر مطهر این شهید در بهشت زهرای روستای درویشان امامزاده عباسعلی از توابع شهرستان رامهرمز به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید علی حسین راشخوار متولد ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۳ در منطقه آبگرمک بخش میداوود شهرستان باغملک بود که پیش از انقلاب نیز سال ها سابقه مبارزاتی با رژیم طاغوت داشت و پس از انقلاب در زمان تحصیل به میدان نبرد حق علیه باطل رفت و در این راه جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19928

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.