61

آزمون استخدامی درمانگاه شهدای رامهرمز برگزار شد/ این درمانگاه بزودی سه شیفته می شود

  • کد خبر : 11869
  • 25 آذر 1397 - 12:36
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه آزمون استخدامی درمانگاه شهدای تامین اجتماعی شهرستان رامهرمز برگزار شد، گفت: این آزمون به منظور سه شیفته شدن این درمانگاه و تکمیل کادر مورد نیاز بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی اظهار داشت: برگزاری این آزمون بصورت منطقه ای و موردی بوده و بمنطور توسعه سطح خدمات و خدمت رسانی بهتر و رضایتمندی بیمه شدگان است.

 

دکترجلیلی خاطرنشان کرد: ارتقای خدمات کمی و کیفی و رضایتمندی بیمه شدگان همواره جزو اهداف و سیاستهای این سازمان است که در سند چشم انداز تدوین شده است.

 

وی اظهار داشت: با جذب نیروهای مورد نیاز اعم از پزشک، بهیار، مدارک پزشکی و نیروهای خدماتی و پشتیبانی، درمانگاه شهدای رامهرمز به زودی راه اندازی خواهدشد.

 

وی با بیان اینکه برای جذب پزشک، برابر چارت تشکیلاتی محدودیتی وجود ندارد، یادآور شد: پزشک و نیروهای خدماتی و پشتیبانی برای توسعه شیفت شب درمانگاه شهدای رامهرمز، طی ماه های گذشته بکارگیری و شروع بکار کرده اند و دیگر نیروهای مورد نیاز از جمله بهیار و مدارک پزشکی نیز از طریق این آزمون جذب خواهند شد. دکتر جلیلی تاکید کرد: اراده مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بر خدمت رسانی شایسته و توسعه خدمات و اهتمام به مشتری مداری است.

 

به گزارش رامهرمزنیوز، در این مرکز روزانه حدود ۱۲۰۰ نفر بیمار ویزیت می شوند.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=11869

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.