62

دانشجو باید از بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردمی ترسی نداشته باشد

  • کد خبر : 18918
  • 16 آذر 1397 - 15:53
مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز، گفت: دانشجو باید صاحب تحلیل باشد و از بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم ترسی نداشته باشد و شجاعانه و البته محترمانه مسئولان را در بوته انتقاد قرار دهد.

به گزارش رامهرمز نیوز، پیام امین‌نیا،مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز در نطق قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهارکرد: دانشجو باید صاحب تحلیل باشد و از بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم ترسی نداشته باشد و شجاعانه و البته محترمانه مسئولان را در بوته انتقاد قرار دهد.

 

وی افزود: مردم ما صبور ترین، عزیزترین و فداکارترین مردم‌اند، مسئولین قدر این موهبت را بدانند، ولی دلیلی ندارد برخی مسئولین سوءاستفاده کنند.

 

امین‌نیا تاکید کرد: ریشه مشکلات اقتصادی کشور نگاه دولت به بیرون از مرزها برای حل مشکلات بوده است، مشکل دولتی است که کلید حل مشکلات را در ژنو و لوزان جستجو می‌کند.

 

نماینده بسیج دانشجویی رامهرمز در پایان گفت: از رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت دکتر عزتی و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رامهرمز دکتر اردشیری به خاطر‌حمایت‌هایشان از دانشجویان تشکر می‌کنم و امیدوارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز هم به جمع این عزیزان بپیوندند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=18918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.