70

درخشش کاپیتان رامهرمزی تیم فوتبال بانوان کشورمان در مسابقات نوجوانان آسیا

  • کد خبر : 19180
  • 03 مهر 1397 - 22:47

به گزارش رامهرمزنیوز، تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان ایران بهمراه فوتبالیست مطرح رامهرمزی خود در اولین دیدارش از سری رقابتهای مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا روز شنبه ۲۴ شهریورماه به مصاف ماریانای شمالی رفت و توانست این تیم را با نتیجه پرگل ۱۲ بر صفر شکست دهد.   در این دیدار رقیه جلال‌نسب کاپیتان […]

به گزارش رامهرمزنیوز، تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان ایران بهمراه فوتبالیست مطرح رامهرمزی خود در اولین دیدارش از سری رقابتهای مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا روز شنبه ۲۴ شهریورماه به مصاف ماریانای شمالی رفت و توانست این تیم را با نتیجه پرگل ۱۲ بر صفر شکست دهد.

 

در این دیدار رقیه جلال‌نسب کاپیتان رامهرمزی تیم کشورمان موفق شد در دقایق ۵۳، ۵۸، ۶۶ سه گل از گلهای تیم ملی نوجوانان ایران را به ثمر برساند.

 

رقیه جلال‌نسب

 

در دومین بازی نیز، تیم کشورمان روز چهارشنبه ۲۸شهریورماه به مصاف سنگاپور رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد. که در این بازی هم جلال‌نسب درخشش فوق العاده‌ای داشت و توانست در دقایق ۱۲، ۲۱، ۳۰ دومین هتریک خود را ثبت کند.

 

این فوتبالیست رامهرمزی هم در بازی سوم مقابل تاجیکستان که روز جمعه برگزار شد موفق به زدن ۲ گل شد.

 

تیم کشورمان در آخرین دیدار دور مقدماتی در مصاف با تایلند ۲ به یک شکست خورد که رقیه جلال‌نسب موفق شد تنها گل ایران را در این دیدار به ثمر برساند و تعداد گل‌های خود را در مجموع ۴ دیدار به عدد ۹ برساند.

 

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=19180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.