73

هرگونه تحلیل راجع به قومیتِ تروریست‌ها، غلط است

  • کد خبر : 11799
  • 01 مهر 1397 - 15:52
هرگونه تحلیلی که بخواهد اذهان را به سمت قومیت تروریست ها نزدیک کند، خائن به شرافت و وفاداری قوم نجیب عرب خوزستان است.

به گزارش رامهرمزنیوز، حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز، مردم را در بهت و داغ فرو برد، مردم ایران برخلاف همسایگان شرقی و غربی خود چنین صحنه هایی را فقط در فیلم ها و خبرها دیده اند و با امنیت و آرامش خو گرفته اند و خوب می دانند این امنیت مدیون اقتدار نظام اسلامی ست که امنیت مردم خط قرمزش است.

افرادی که به این جنایت دست زدند دست نشانده آمریکا و اسرائیل و جیره خوار عربستان سعودی و سرکردگانشان پناهنده به اروپای حامی تروریسم هستند و هیچ نسبتی با مردم غیور و خونگرم و نوع دوست خوزستان ندارند. نشانه آشکار دشمنی این تروریست ها با مردم خوزستان، انتخاب سالروز آغاز جنگ تحمیلی و یورش صدام بعثی به خوزستان برای عملیات تروریستی خود در اهواز بود.

مردم خوزستان از حرکت های تروریستی متنفرند و بهمین دلیل هیچ گاه به گروه های تروریستی و سلفی روی خوش نشان نداده اند و برای همین بارها مورد انتقام سیاه این گروهک ها واقع شده اند.

عرب خوزستان بشدت روی هویت ایرانی خود حساسند و برای همین هیچ گاه جریانات تجزیه طلب نتوانسته اند بین اعراب خوزستانی موجودیت مستحکمی پیدا کنند. همین موجب کینه این عناصر مزدور نسبت به شعرا، علما، بسیجیان، نخبگان و مسئولین عربی است که عشق و ارادت نسبت به نظام اسلامی دارند و همواره در شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی خود این عزیزان را آماج توهین و تهدید و تهاجم قرار داده‌اند.

عشایر عرب خوزستان با تقدیم بیش از ۱۲ هزار شهید در دفاع مقدس و حدود ۳۰ شهید در دفاع از حرم اهل بیت (ع) علقه شدید خود به نظام اسلامی را اثبات نموده اند. عشق و لبیک اعراب خوزستان به مقام معظم رهبری با شعار حماسی معروف ” یا سید جدک ویانه” یعنی ای سید بزرگوار جد شما با ما خواهد بود که نماد ارادت و اعتقاد آنان به ولی فقیه از جهادالمنیور تا امروز بوده است، همراه است.

هرگونه تحلیلی که بخواهد اذهان را به سمت قومیت تروریست ها نزدیک کند، خائن به شرافت و وفاداری قوم نجیب عرب خوزستان است. مردم خوزستان با وجود کم‌توجهی‌ها و تبعیض‌ها و با وجود آمار بالای بیکاری و فقر و حاشیه‌نشینی هرگز برای حل مشکلاتشان به وسوسه‌های گروهک‌های خائن ضد نظام اسلامی توجه نشان نداده‌اند. بر مسئولین است که این همه نجابت و وفاداری را قدر بدانند و توجه بیشتری به مشکلات این سرزمین زرخیز و رنج کشیده مبذول دارند. منبع: دو هفته نامه فریاد خوزستان

انتهای مطلب/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=11799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.