73

درخشش دانش‌آموزان رامهرمزی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی مالزی

  • کد خبر : 11836
  • 23 آذر 1397 - 4:54
مسئول آموزشگاه چرتکه رامهرمز از کسب سه عنوان برتر مسابقات جهاني محاسبات ذهني (ucmas) مالزی توسط دانش‌آموزان رامهرمزی خبرداد.

مسئول آموزشگاه چرتکه رامهرمز در گفت‌وگو با رامهرمزنیوز، اظهارکرد: بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس با حضور ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز از ۴۴ کشور مطرح جهان طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ آذرماه در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.

 

فاطمه نصیری افزود: تیم کشورمان در این دوره از مسابقات توانست در سطوح ۱۰ گانه با پاسخ صحیح به ۲۰۰ سئوال در مدت زمان هشت دقیقه با کسب سه جایگاه قهرمان قهرمانان، ۲۴ رتبه قهرمانی، ۴۵ مقام نخست، ۲۲ رتبه دوم و ۲۳ مقام سوم به مقام نخست تیمی جهان برسد.

 

تیم یو سی مس رامهرمز در مسابقات مالزی

 

وی عنوان‌داشت: از ۱۰ دانش‌آموز رامهرمزی که اوایل شهریورماه امسال توانستند جواز حضور در این مسابقات را بگیرند فقط سه نفر از آنها به نام‌های فاطمه نریمان‌نژاد، بامداد عزتی و شاداب عزتی توانستند تیم ملی کشورمان را در این دوره همراهی کنند.

 

نصیری با اشاره به درخشش دانش‌آموزان رامهرمزی تیم کشورمان، گفت: در این دوره بامداد عزتی در سطح ” highera ” به عنوان قهرمان جهان، فاطمه نریمان‌نژاد در سطح ” intera ” به عنوان قهرمان جهان و شاداب عزتی در سطح ” elea ” به مقام نخست دست یافت.

تیم یو سی مس رامهرمز در مالزی

گفتنی است برنامه حساب ذهنی ( UCMAS ) یک برنامه منحصر به فرد برای رشد و ارتقا هرچه بیشتر نیروی ذهنی کودک است. در این برنامه دانش آموزان سنین بین ۵ تا ۱۳ سال با یادگیری محاسبه ذهنی سریع و دقیق ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسأله می‌شود که به موفقیت در همه رشته‌ها و زندگی روزمره می‌انجامد.

 

انتهای مطلب/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=11836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.