65

مردودی مسئولین در آزمون شرکت سیمان؟!

  • کد خبر : 11801
  • 29 آبان 1397 - 15:57
دریغ از یک کلمه اعتراض!! دریغ از یک جمله شکایت و گله‌مندی از ناامیدکردن جوانان! دریغ از ورود مسئولین مسئول!

امید حاجی زاده نوشت: در مملکت اسلامی آزمونی برای اشتغال برگزار شود و ماه‌ها از زمان آن بگذرد و هیچ خبری از اعلام نتایج نباشد، آیا امیدی دیگر برای شرکت در سایر آزمون‌ها باقی می‌ماند چه مصلحتی است که بالاتر از اعتماد مردم باشد؟!

و چه گناه بزرگیست ناامید کردن مردم و بی اعتمادکردنشان به نظام اسلامی و نهادهای آن! همانا بی اعتمادی موریانه‌وار ستون ارتباط مردم و نظام را می‌خورد وازبین می‌برد و در بزنگاه‌ها حرف حق را به حاشیه برده و کلام ناحق دشمن را چیره خواهد کرد.

اینکه با هزار امید در آزمون شرکت سیمان خوزستان (در بهمن ۹۶) شرکت کنی و هزینه پرداخت کنی و مطالعه کنی و به شهری دیگر(اهواز) برای شرکت در امتحان بروی و آزمون بدهی، ولی همه‌ی این مراحل بی نتیجه بماند! اصلا قابل فراموشی نیست.

 

آزمون کارخانه سیمان خوزستان

 

و قطعا سوال‌ها و شائبه‌هایی در اذهان بوجود می‌آورد که دهان به دهان می‌چرخد و تو که نماینده نظام و انقلاب هستی حرفی برای دفاع نداری، تهمت‌ها و شایعاتی از قبیل “همه‌ی آزمون‌های محلی و استانی همینگونه فرمالیته است و “هرکس را خودشان بخواهند بکار‌گیری می‌کنند واین آزمون ها فقط برای پرکردن جیب عده‌ایست وبرای فریب عوام الناس است و برای گزارش کار و قانونی کردن استخدام های غیر قانونی است! و نفرات نماینده ، امام جمعه و… مشغول شده اند” بر زبان ها جاری شود، اگر جوابی به آن داده نشود باعث تقویت این شائبه هاست.

 

اینجاست که می‌گویند کارهای اشتباه بیشتر به چشم می‌آید وگرنه این همه آزمون در کشور برگزار شده است و افراد بسیاری درآنها بکارگیری شده‌اند.

لکن نمی‌شود حق را نادیده گرفت و مقابل بی عدالتی و کج سلیقگی ها سکوت کرد. چرا عملکرد مسئولین شهر و استان ما بگونه‌ای است که جای حرف و حدیث باقی می‌گذارد و این سوال که “چرا تاکنون نتیجه آزمون شرکت سیمان اعلام نشده است” برای چه بی پاسخ مانده است که ایجاد شبهه و شایعه کند؟

انتظار بالایی نیست که نماینده شهرستان رامهرمز پیگیر این موضوع شود، خیلی بی ارتباط نیست که ائمه جمعه به مسئله ورود جدی و مستمر کنند، این که دادستان شهرستان و استان این مسئله را پی بگیرند آیا خارج از اولویت و اهمیت است؟

اداره اطلاعات و سپاه پاسداران چه موضوعی مهمتر از این برای ورود می توانند داشته باشند؟فرمانداری دراین رابطه چه کرده است؟

این چه جریانی است که هیچ خبری دراین رابطه از مسئولین شرکت سیمان بیرون نمی‌آید؟ و اینکه چرا پاسخ خبرنگاران ما را نمی دهند؟

همه‌ی این مسئولین گویا مطابق مصلحت خوددانسته! در سکوت با یکدیگر هماهنگ هستند. اگر نفرات سفارش شده و خارج از آزمون بکارگیری شده‌اند اعلام کنند که مردم بدانند چه خبر است و تکلیف خود را بدانند، اگر این گونه نیست و کسی بکار‌گیری نشده است باید پاسخ دهند چرا قریب به یک سال است که جوانان این منطقه را از اشتغال محروم کرده اند؟!

اگر آن شائبه ها و اتهامات صحیح نباشند که ان‌شاا… اینگونه است و حضرات مصلحتی را در این تاخیر می بینند، قطعا باید شاهد پاسخگویی آنها در رسانه‌ها باشیم هرچند بسیار دیر شده است و البته هر مصلحتی هم بوده باشد، خنجری شده است برای بریدن گلوی اعتماد بیش از ۶۰۰ خانواده به سیستم آزمون‌های استخدامی و نهادهای بازرسی و سیستم‌های اطلاعاتی! خواه بدانند یاخود را به ندانستن بزنند.

بنده اگر چه خود شاغلم ولی می‌دانم بیکار بودن چه رنجی دارد.می‌دانم شرمنده خانواده شدن به چه معناست، همانطور که رهبری عزیز فرموند که شرمندگی ایشان از شرمندگی آن جوانِ بیکار درمقابل خانواده‌اش کمتر نیست، مسئولین محلی ما باید بفکر اشتغال باشند و تلاش مضاعف کنند که اگر باندازه تلاش میکردند و به فکر می بودند با این همه ذخایر و نعمت و امکانات در استانی نبودیم که در جدول بیکاری جزء استان های بالانشین باشد. منبع: هفته نامه سلمان دیار رامهرمز

 

انتهای مطلب/

 

 

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=11801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.